KİTAP HAKKINDA
Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.
Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.
Konu Başlıkları
• Articulate Storyline Kullanıcı Arayüzü (Story, Scane ve Slide View)
• Screen Recording ile İçerik Oluşturma (View, Try ve Test Modlarıyla Çalışma)
• Content Library ile Çalışma
• Articulate Studio 360 İçerik Oluşturma Araçları (Engage, Presenter, QuizMaker)
• States ile Sahnedeki Objelerin Durumlarını Kontrol Etme
• Katmanlarla (Layer) Çalışma
• Default Objelerle Çalışma (Dial, Hotspot, Input vs.)
• Web Objelerinin Kullanımı
• Animasyonlarda Timeline Kullanımı
• Trigger Ekleme ve Silme (Jump to Slide, Showing Layers, Object States vs.)
• Text, Number, True/False Değişkenleri
• Koşul Kullanımı ve Koşulların Denetimi
• Storyline 360'ta Quiz Oluşturma
• Storyline 360 Player Ayarları
• Sözlük (Glossary) ve Ek Kaynakların (Additional Resource) Eklenmesi
YAZAR HAKKINDA
Mehmet Hanifi ASLAN
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Öğretmeni olarak görev yapmakta olan yazar, Şanlıurfa’nın Siverek İlçesinin Bakmaç köyünde doğdu. Sakarya Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünden 2009 yılında mezun olarak lisans eğitimini tamamladı. Aynı yıl Sakarya Üniversitesi Vakfı bünyesinde öğretmenlik hayatına başladı. 2014 yılından beridir Şanlıurfa’da meslek hayatına devam eden yazar, 2020 yılı itibariyle Eğitim Bilişim Ağı (EBA) içerik geliştirme çalışmaları kapsamında Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü’nde görev yapmaktadır.
Eğitim içeriklerinin dijital platformlara uygun olarak yeniden tasarlanması ve yayınlanmasının yanı sıra Aslan, eğitimde oyunlaştırma ile ilgili de çalışmalar yapmaktadır. Eğitim teknolojilerinin, tüm paydaşlar tarafından zaman ve mekânın getirdiği sınırlılıkları ortadan kaldıran bir unsur olarak algılanması ve kullanılmasına yönelik eğitimler vermektedir.
Kitabın Özellikleri
Basım Dili | Türkçe |
Sayfa Sayısı | 168 |
Kapak Türü | Karton Kapak |
Kağıt Türü | 1. Hamur |
Basım Tarihi | Ocak 2021 |
En / Boy | 15,00 / 21,00 cm. |